شناسهٔ خبر: 92835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی تایباد خبر داد؛

رفع تصرف ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان تایباد

رفع تصرف تايباد2-1400.jpg رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد از خلع ید و رفع تصرف ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۱۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(خراسان رضوی)، حامد ساجدی راد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد اظهار داشت: با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان به ارزش ۱۵۵ میلیارد رفع تصرف شد.

 ساجدی راد با بیان اینکه این میزان رفع تصرف طی یک عملیات فوری انجام شد، گفت: متصرف اقدام به ایجاد خاکریز در این اراضی واقع در پلاک ۲۱ فرعی از ۲۴۳-۲۴۱- اصلی نموده بود که سریعا نسبت به رفع تصرف از اراضی دولتی اقدام شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد گفت: تمامی اقدامات با پیگیری مستمر این اداره و هدایت معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی و نیز دادستانی شهرستان صورت گرفته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تایباد همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند .
وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.