شناسهٔ خبر: 92842 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲۵۰۰ نفردر طرح اقدام ملی شهرستان ملایر

50 درصد مسکن مهر بدون متقاضی راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر گفت: از زمان آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، ۲ هزار و ۵۱۹ نفر در این شهرستان نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۵۸۴ نفر در بانک عامل تأیید و نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان(همدان)، احمد مرشدی رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر اظهار داشت: از زمان آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، ۲ هزار و ۵۱۹ نفر در این شهرستان نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۵۸۴ نفر در بانک عامل تأیید و نسبت به واریز وجه اقدام کردند.

مرشدی افزود: از ۲ هزار و ۵۱۹ نفر ثبت‌نامی، ۸۸۴ متقاضی رد درخواست دادند و ۷۳۲ نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم، حذف شدند.

وی گفت: در حال حاضر پروژه ۳۰۰ واحدی اندیشه گستر واقع در مسکن مهر برای واگذاری به متقاضیان مسکن ملی در نظر گرفته شده که اقدامات اولیه و اخذ استعلام‌های مورد نیاز در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر بیان کرد: برای مابقی متقاضیان مسکن ملی نیز ۲ قطعه زمین در محدوده دریاچه کوثر ملایر در نظر گرفته شده است تا چنانچه مورد تأیید مسکن و شهرسازی و در محدوده شهر قرار گیرد، طرح مسکن ملی در این ۲ نقطه اجرا می‌شود

مرشدی همچنین درباره مسکن مهر ۴۳۲ واحدی دژچنار ملایر نیز گفت: این پروژه هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی ما این است که تا پایان خرداد امسال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: تاکنون از ۴۳۲ واحد این پروژه، ۲۴۰ واحد آن در مراحل قبلی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر بیان کرد: ۱۹۲ واحد از این پروژه شامل ۳۲ بلوک ۶ واحدی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است که با توجه به وضع موجود، پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد امسال این پروژه تکمیل و به متقاضیان واگذار شود.

مرشدی یادآور شد: در بخش تأمین امکانات و زیرساخت‌های مسکن مهر نیز تلاش شده امکانات برای ساکنان این منطقه فراهم شود تا به دلیل دوری از مرکز شهر و همچنین بارش‌های احتمالی در فصل سرد سال، مشکلی برای ساکنان مسکن مهر ایجاد نشود.

وی در پایان افزود: در این راستا با کمک و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی، ۲ مدرسه و یک باب مسجد در منطقه مسکن مهر احداث شد و اقدامات بعدی برای تکمیل تسهیلات رفاهی پروژه در حال اجرا است.