شناسهٔ خبر: 93267 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف بررسی واگذارى زمين به خانواده شهدا صورت گرفت؛

ديدارمديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس با مدير كل راه و شهرسازى لارستان

دیدار مدیرکل بنیاد شهید با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ديدار مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس با مدير كل راه و شهرسازى لارستان با هدف بررسی واگذارى زمين به خانواده شهدا صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لارستان)، در نشستی که حجت الاسلام محمدی پور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران فارس با شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان و با حضور مديريت مسكن و ساختمان و مديريت املاك و حقوقى اين اداره كل و روساى ادارات بنياد شهيد شهرستان هاى لارستان، خنج، گراش، لامرد و مهر در سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازى لارستان برگزار شد نحوه واگذارى زمين به خانواده هاى شهدا مورد بررسی قرار گرفت.

شبانى با بيان اينكه عزت و اقتدار این کشور مرهون جانفشانی و فداکاری شهدا و ایثارگران و خانواده های صبور آنهاست و به جرأت می توان گفت اگر از خودگذشتگی آنها نبود امروز اثری از ایران نبود.

وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران بر گردن همه ما حقى دارند و از اين رو پيگيرى خواسته هاى اين قشر یک وظیفه شرعی، قانونی و وجدانی است.

مديركل راه و شهرسازى لارستان درخصوص تفاهم نامه مربوط به واگذارى زمين به خانواده هاى شهدا بر اساس شاخصه هاى مشخص شده اظهار داشت: ابتدا باید نحوه اعلام اسامی ساماندهی شود و بنیاد شهید شهرستانها نيز لیست اولویت گروه اول را به اداره کل بنياد شهید استان اعلام و بنیاد استان نيز متعاقبا پس از بررسى هاى لازم، لیست نهایی واجدین شرایط را به اداره كل راه و شهرسازى لارستان ارسال کند.

وى در ادامه با اشاره به اينكه در مبحث ساخت مسكن براى اقشار مختلف عملا اين اداره کل متولی امر نیست، همانگونه كه در مسكن اقدام ملى کارگزار این امر بنیاد مسکن است، تصريح كرد: در تفاهم نامه هاى منعقد شده با وزارت راه و شهرسازى صرفا تخصيص زمين بر عهده ادارات كل راه و شهرسازى مى باشد.