شناسهٔ خبر: 93278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای ضریب ایمنی صورت پذیرفت؛

اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور کندوان

مازندران روکش آسفالت سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات روکش آسفالت به طول۱۰ کیلومتر در محور کندوان محدوده کف هزار چم (صخره به مرزن آباد) با صرف اعتباری افزون بر۱۲۰میلیارد ریال با هدف ارتقای ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران)، عبدالعظیم محسنی سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: با صرف اعتباری افزون بر۱۲۰میلیارد ریال و با هدف ارتقای ضریب ایمنی، عملیات روکش آسفالت به طول۱۰ کیلومتر در محور کندوان محدوده کف هزار چم (صخره به مرزن آباد) صورت پذیرفت.

محسنی افزود: این عملیات درقالب طرح لکه گیری و روکش آسفالت راه ها به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمنی محور کندوان به اجرا در آمد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: این اداره علاوه بر روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای از ابتدای امسال مانند لکه گیری، درزگیری، آسفالت حفاظتی، شانه سازی را در دستور کار دارد.

سرپرست اداره نگهداری راه‌ها در خاتمه گفت: هدف نگهداري راه، تقليل ميزان خرابی راه و افزايش عمر آن، كاهش هزينه های استهلاك وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنين ايجاد شرايط مناسب برای رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمنی است.