شناسهٔ خبر: 93373 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درخشش روابط عمومی های راه و شهرسازی و راهداری آذربایجان‌غربی در جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان

جشنواره اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی آذربایجان غربی سه رتبه نخست و یک رتبه سوم و روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دو رتبه نخست و دو رتبه دوم را در نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر آذربایجان غربی کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دو محور ارتباطات الکترونیک، عکس و اینفوگرافی رتبه نخست و در محور ارتباطات مردمی رتبه سوم را کسب کرد، همچنین روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در این جشنواره توانست رتبه اول در آیتم مکتوبات و دو رتبه دومی در بخشهای انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید و عکس و اینفوگرافیک را از آن خود کرد.

 در این جشنواره مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط‌عمومی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت، از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی قدردانی شد.

۷۲۰ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر استان ارسال شده بود که ارزیابی توسط هیئت داورانی از تهران انجام شد.

نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با محوریت اعتلای جایگاه روابط‌عمومی، ارزیابی کارکرد روابط‌عمومی ادارات و نیز دستیابی به روابط‌عمومی‌های پویا، خلاق و هوشمند از سال گذشته آغاز شده بود.

 محورهای این جشنواره شامل ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات الکترونیک، انتشارات، فیلم، عکس و اینفوگرافی، فعالیت‌های رسانه‌ای، ایده‌های برتر و نوآورانه، برگزاری نمایشگاه، ارتباطات مردمی، انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید، کرونا، مکتوبات و کارشناس برتر بود.