شناسهٔ خبر: 93582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی تیران و کرون صورت پذیرفت؛

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با فرماندار و شهرداران شهرستان تیران و کرون

جلسه بررسی مشکلات تیران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در نشست مشترک با تنی چند از مسئولان شهرستان تیران و کرون ضمن پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی این شهرستان بر همدلی و وحدت مسئولان در ارگان‌های مختلف جهت توسعه خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونان خود به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی تیران و کرون با فرماندار و شهرداران این شهرستان دیدار کرد.   

  در طی این جلسه، طرح های عمرانی و اجرایی  حوزه راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون و روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مورد بررسی قرارگرفت و جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این نشست مشترک را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان تیران و کرون ظرفیت‌های ویژه ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.  

وی با بیان این مطلب که یکی از مأموریت‌های جدّی دولت خدمت رسانی به مردم است اذعان داشت: رفع مشکلات در حوزه های مختلف رضایت مردم را در پی دارد که به لطف خدا در امر توسعه خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.   

قاری‌قرآن با بررسی مشکلات اراضی این شهرستان و کارگاههای مزاحم و نیمه مزاحم شهری، ضمن ارائه راهکارهای مناسب، دستوات لازم در این خصوص را به معاونین این اداره کل ابلاغ کرد.   

وی به برنامه‌ريزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن در روند اجرايي پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.