شناسهٔ خبر: 93727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه خبر داد؛

اجرای طرح راه ارتباطی روستاهای ساروجه - باداملو در شهرستان مراغه

عملیات مراغه -آذربایجان شرقی.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای مسیرگشائی و بهبود مسیر حد فاصل روستاهای ساروجه - مین باش حصارلو-گونه باخان و مسیر جهانگیر کندی-باداملو انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(آذربایجان شرقی)، نادر شریفی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه از اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای مسیرگشائی و بهبود مسیر حد فاصل روستاهای ساروجه - مین باش حصارلو-گونه باخان و مسیر جهانگیر کندی-باداملو خبرداد و افزودتوسعه راه های ارتباطی یکی از مؤلفه های پیشرفت و توسعه روستاها بوده و گسترش این زیرساخت ها و محرومیت زدائی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص مشخصات این عملیات چنین اظهار داشت: که مجموع این اجرا به طول ٢١ کیلومتر بوده و نیاز به ٢٣ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی دارد که به صورت امانی با استفاده از استعداد ماشین آلات راهداری با ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

 شریفی گفت: مقرر است با  اعتبار ۴۵٠ میلیون تومان که از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری سال ٩٩ از طریق فرمانداری صورت خواهد گرفت، طرح با ورود بخش خصوصی ادامه یافته و عملیاتی شود.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای مراغه درپایان از افتتاح این طرح تا هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: اهالی پنج روستای محروم در جنوبی ترین نقطه مراغه که به دلیل عدم وجود راه دسترسی، از طریق میاندوآب تردد می کنند که پس از بهره برداری از این مسیر شاهد تسهیل در تردد ساکنان به این شهرستان خواهند بود.