شناسهٔ خبر: 93754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حمایت سازمان راهداری و مسئولان استانی صورت پذیرفت؛

پایان عملیات ایمن سازی سه راهی چورس شهرستان چایپاره

Image-1 (40).jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق یکی از مطالبات مردم شمال استان برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی، با ساماندهی و ایمن سازی سه راهی چورس شهرستان چایپاره خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، منصور نصرتی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به رسالت و وظیفه این اداره کل برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی، یکی از مطالبات مهم مردم شمال استان مبنی بر ایمن سازی سه راهی چورس شهرستان چایپاره محقق گردید.
وی افزود: روستای چورس یکی از روستاهای تاریخی و گردشگری استان است که سالیانه پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور بوده و میزان تردد در این محور و اینکه راه دسترسی مردم منطقه به شهرستان های خوی و چایپاره و استان آذربایجان شرقی است، ساماندهی و ایمن سازی آن ضرورت بیشتری داشت.
نصرتی ادامه داد: بر این اساس پروژه ساماندهی و ایمن سازی سه راهی چورس شهرستان چایپاره با مبلغ اولیه پیمان ۸۱۵۰۰ میلیون ریال با حمایت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مسئولان استانی و محلی انجام و به اتمام رسید.
 این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه داشتن جاده های امن و ایمن حق مسافران و کاربران جاده ای و از وظایف اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی است، افزود: تمام تلاش کارشناسان و راهداران این اداره کل برای رسیدن به این هدف مهم است و امید است با تخصیص اعتبارات لازم در جهت نیل به آن گام های بیشتری برداشته شود.