شناسهٔ خبر: 93917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسی طرح های عمرانی راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بازدید نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از شهرستان های جنوبی استان ایلام

بازدید علیزاده نماینده ایلام از طرح ها1 (2).JPG در بازدید علیزاده نماینده حوزه جنوبی استان ایلام به همراه بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، طرح های عمرانی راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، بهزاد علیزاده نماینده حوزه جنوبی استان ایلام به همراه عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ضمن بازدید از پروژه های در حال احداث چهار شهرستان بدره، دره شهر، آبدانان و دهلران به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح ها پرداختند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این بازدید گفت: در حوزه جنوب استان طرح ها و پروژه های بزرگ و متعددی در دست اجرا داریم که خوشبختانه روند اجرای این طرح ها در حال تسریع و شتاب گرفتن است و اگر روند تزریق اعتبار هم تداوم داشته باشد قطعاً تکمیل این طرح ها طبق برنامه زمانبندی پیش می رود.

 بهادری احداث محور ارتباطی سیروان- بدره، واریانت چهار خطه چشمه شیرین، ساختمان بخشداری چشمه شیرین، چهار خطه ورودی شهر دره شهر، ساختمان های مسجد جامع و کتابخانه عمومی دره شهر، چهار خطه خروجی دره شهر، تونل عظیم کبیر کوه و راه های طرفین، چهار خطه خروجی آبدانان به سمت دهلران، چهار خطه دهلران به اندیمشک، تعیین تکلیف و تکمیل مسکن مهر دهلران و ... را از جمله طرح های عمرانی چهار شهرستان جنوبی ایلام ذکر کرد و افزود: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها جنوب استان ایلام در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

بهزاد علیزاده نماینده حوزه جنوبی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: راه و شهرسازی استان ایلام درحوزه های مختلف طرح های بزرگی در شهرستان های جنوب استان در دست اجرا دارد و برنامه ریزی برای احداث پروژه های جدید و ادامه طرح های موجود نیز درحال انجام است که با جدیدت و پیگیری که مدیریت راه و شهرسازی استان و همکاران این مجموعه دارند مطمئناً روند اجرای طرح ها و برنامه ها منظم ادامه خواهد یافت و تلاش خواهد شد تا اعتبار مورد نیاز نیز به موقع تأمین شود.