شناسهٔ خبر: 93932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام رسماً آغاز شد

کلنگ طرح اقدام ملی مسکن ایلام.JPG طی مراسمی با حضور نوذری استاندار ایلام وعسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) کلنگ احداث ۱۷۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن در ایلام به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن استان گفت: ۱۶۵۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که طبق پالایشهای صورت گرفته تا کنون ۳۴۰۰ نفر از ثبت نام شده ها واجد شرایط شناخته شده و از این تعداد تا کنون ۱۷۲۵ نفر آورده  اولیه  ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد زمین تحویل داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) رسماً عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۷۰۰۰ متر مربع در شهر ایلام آغاز کرد و ظرف چند روز آینده نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز عملیات اجرایی ۷۲۵ واحد را آغاز خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد دولت برای احداث هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که اخیراً این میزان تسهیلات به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و ما بقی هزینه های ساخت از آورده متقاضیان تأمین خواهد شد.