شناسهٔ خبر: 93990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

عملیات اجرایی پروژه چهار بانده کردن محور نیر به سراب آغاز می شود

جلسه فرمانداری شهرستان نیر / اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز عملیات اجرایی پروژه چهاربانده کردن محور نیر به سراب با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به پیمانکار و تجهیز کارگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نیر که با حضور فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: پروژه چهاربانده کردن محور نیر به سراب یکی از مهمترین پروژه های شهرستان نیر است که تا آخر این ماه با ابلاغ قرارداد از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به پیمانکار تجهیز کارگاه انجام و عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی به اجرای پروژه راه ارتباطی نیر به میانه اشاره کرد و افزود: مطالعات امکان سنجی در مرحله جمع بندی گزارشات است امیدواریم با تصویب این طرح در وزارت راه و شهرسازی ، برای اخذ ردیف ملی برای پروژه به سازمان برنامه بودجه کشور فرآیند آن را طی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در خصوص اتمام پروژه راه ارتباطی کریق – آرموداق، ضمن تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری شهرستان از محل منابع استانی، پیگیری می کنیم از محل منابع ملی نیز برای این پروژه اعتبار لازم اختصاص یابد تا امسال شاهد اتمام این پروژه در حوزه استحفاظی استان اردبیل باشیم.

حیدری درادامه به تکمیل ساختمان دولت شهرستان هم اشاره کرد و افزود: اگراعتبارات این پروژه نیز تامین شود امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

شجاع اقبالی فرماندار شهرستان نیر در این جلسه با تقدیر از تدبیر و مدیریت راه و شهرسازی استان به اجرای پروژه های مهم شهرستان از جمله چهاربانده کردن محور نیر به سراب، ساختمان دولت، کمربندی جنوبی نیر و راه ارتباطی نیر به میانه اشاره و برای اجرای آنها تاکید کرد.

اقبالی گفت: مسیر اقتصادی کریق – آرموداق در تحولات اقتصادی برای شهرستان نیر و میانه تاثیرگذار می باشد که تلاش و پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص ستودنی است.