شناسهٔ خبر: 94059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صدور روزانه  ۵۰۰ برگ بارنامه در شهرک حمل و نقل اردبیـل

بهسازی شهرک حمل ونقل اردبیل.jpg رئیس اداره حمل‌ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت : روزانه  ۵۰۰ برگ بارنامه در شهرک حمل و نقل اردبیـل صادر می شود. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، وحید میرمحمدی در بازدید از شهرک حمل‌ونقل اردبیل از فعالیت ۲۵ شرکت در این شهرک خبر داد.
وی وضعیت حمل ونقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان گفت: روزانه حدود ۵۰۰ برگ بارنامه در شهرک حمل و نقل اردبیـل صادر می شود.
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل با اشاره به نیاز استان اردبیـل به محصولات نهاده های دامی و ضرورت حمل آن از بندر امام خمینی(ره) به استان از رانندگان پرتلاش خواست برای بارگیری به این بندر مراجعه نمایند.
میرمحمدی تصریح کرد: رانندگان عزیزی که اقدام به بارگیری از بندر امام خمینی(ره) به استان اردبیل کنند در همان روز (تخلیه بار) در اولویت اعلام بار این استان قرار خواهند گرفت. 
رئیس اداره حمل‌ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـل از شروع بهسازی محوطه پارکینگ شهرک حمل ونقل اردبیل خبر داد و گفت: محدوده ورودی و خروجی محوطه پارکینگ شهرک حمل‌ونقل اردبیل به ابعاد ۱۵۰۰ مترمربع با استفاده از تراشه آسفالت بهسازی و غلطک زنی شد.
وی با اشاره به محوطه سازی زمین ورزش رانندگان افزود: طراحی سایت پلان محوطه شهرک حمل‌ونقل اردبیل نیز درحال طراحی است و  بزودی اجرائی می شود.