شناسهٔ خبر: 94062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از فردا(چهارشنبه ۱۹ خرداد) آغاز می شود؛

بازگشایی سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن شهر اراک

املاک براساس مصوبات ۸۸ جلسه شورای مسکن استان مقرر شد ثبت نام مجدد و پالایش متقاضیان شهر اراک ازساعت ۱۲ روز ۱۹ خرداد ماه امسال در سامانه طرح اقدام ملی مسکن آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مرکزی)، احمد مرزبان مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: با توجه به تفاهمنامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و نظر به تامین زمین طرح اقدام ملی مسکن برای تمامی متقاضیان واجد شرایط در شهر اراک، این اداره کل در راستای تفاهمنامه مذکور با همکاری استاندار مرکزی، معاونت هماهنگی امور عمرانی، دفتر فنی استانداری و شهرداری نسبت به الحاق بخشی از زمین های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در طرح جامع  شهر اراک حد فاصل دانشگاه پیام نور تا حوزه علمیه خاتم الانبیا، به محدوده شهری و افزایش ظرفیت مورد نیاز برای این طرح نمود.

وی افزود: همچنین در همین راستا و براساس مصوبات ۸۸ جلسه شورای مسکن استان مقرر شد ثبت نام مجدد و پالایش متقاضیان شهر اراک ازساعت ۱۲ روز ۱۹ خرداد ماه امسال در سامانه طرح اقدام ملی مسکن آغاز شود.

مرزبان ادامه داد: تمامی متقاضیانی که در مرحله قبل ثبت نام در شهر اراک داشته و برای آنها افتتاح حساب انجام شده نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و آن دسته  از همشهریان که ثبت نام داشته و وضعیت  آنها در سامانه در مرحله حذف شده صرفا با شماره های ۳۳۱۳۰۰۶۰- ۳۳۱۳۱۰۲۴- ۳۳۱۳۴۵۶۲ داخلی ۲۳۳ و۲۳۲ تماس حاصل و وضعیت ثبت نام  آنها تایید می شود.

گفتنی است تمامی متقاضیان این طرح که ثبت نام در شهر اراک نداشته می توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ به مدت یک هفته در سامانه tem.mrud.ir  نسبت به ثبت نام بر اساس ماده (۱) آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اقدام کنند. (همشریان بازمانده از ثبت نام مرحله قبل در شهرهای نوبران –غرق آباد –کمیجان و دلیجان نیزمی توانند ثبت نام کنند)