شناسهٔ خبر: 94096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم زمان با سراسر کشور در حال انجام است؛

آغاز ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان بوشهر

3331267.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرد: هم زمان با سراسر کشور ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان از امروز شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرد: هم زمان با سراسر کشور ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان از امروز شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان شرکت در طرح اقدام ملی مسکن می توانند از طریق سایت www.mrud.ir  با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کنند.

 رستمی تصریح کرد: آنچه بدیهی است حق هیچ کسی در این طرح ضایع نخواهد شد و پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.

وی یادآورشد: مرحله پنجم ثبت نام طرح اقدام ملی در ۱۲ شهر استان بوشهر شامل؛ شهرهای آبدان، اهرم، برازجان، بندر ریگ، بندر دیلم، بندر دیر، بندر کنگان، بندر بنک ، شهر چغادک، شهر خورموج ، شهر سعدآباد و کاکی انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: در این  مرحله از ثبت نام، متقاضیان واجد شرایط با داشتن پنج شرط لازم قید شده در سامانه می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

رستمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت‌ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته است و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی اقدام به ثبت نام و از مراجعه به ادارات و کافی نت‌ها خودداری کنند.