شناسهٔ خبر: 94097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

 دعوت از داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس(بازرسان) سازمان نظام کاردانی ساختمان بوشهر

2867380.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هیات اجرایی استان در نظر دارد روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه امسال اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی ساختمان بوشهر نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر)، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هیات اجرایی استان در نظر دارد روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه امسال اقدام به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی ساختمان بوشهر نماید بنابر این از تمامی داوطلبان دارای پروانه اشتغال به کار کاردانی در یکی از رشته های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۲۰ آیین نامه کاردانی (حداقل دارای پروانه اشتغال به کار پایه (۲) و فاقد محکومیت انتظامی از درجه ۳ یا بالاتر، از ۳ سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی) و علاقه مند به داوطلبی عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان می باشند، دعوت می شود مدارک لازم را برای انجام مراحل قانونی تحویل دهند.

وی افزود: ارائه اصل و تصویر پروانه اشتغال به کار پایه دو و یا بالاتر کاردانی در رشته اصلی(یا پروانه اشتغال پایه ۳ طبق ضوابط اعلامی)، اصل و تصویر کارت عضویت یا گواهی عضویت در سازمان نظام کاردانی ساختمان استان، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس پرسنلی از مدارک مورد نیاز است.

رستمی  ادامه داد: مهلت ثبت نام و پذیرش تقاضای داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان استان از ۱۸ تا ۲۸ خرداد است.

وی گفت: بر این اساس متقاضیان می بایست با در دست داشتن مدارک به محل دبیرخانه هیات اجرایی استان واقع در اداره کل راه و شهرسازی به  نشانی بوشهر خيابان رئيسعلي دلواري- اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر- ساختمان شماره ۱ مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هشدار داد: مدت زمان فوق به هیچ وجه قابل تمدید نبوده و به درخواست های ثبت نام پس از اتمام مدت و درخواست هایی که داوطلب عضویت در هیات مدیره، مشمول "رشته اصلی" که اعضای آن کمتر از ۱۵ نفر می باشند (موضوع تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه کاردانی) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رستمی شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره و بازرس (بازرسان) سازمان نظام کاردانی استان داشتن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن فساد اخلاقی، مالی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن پیشینه کیفری و عدم وابستگی به گروه های غیر قانونی، داشتن حداقل ۹ سال سابقه کار مفید و عملی در رشته و حرفه مربوط ( دارنده پروانه اشتغال به کار کاردانی در پایه "۲")، دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از جمله این شرایط هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان اظهار داشت: هیات اجرایی مجاز است از افراد مشمول این بند در بازه زمانی پیش بینی شده در جدول زمانبندی پس از اخذ تعهد ثبت نام بعمل آورد.