شناسهٔ خبر: 94322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل ۱۲کیلومتر از بزرگراه دهلران به اندیمشک در استان ایلام

چهار خطه دهلران- اندیمشک.jpg مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از اجرای لایه دوم آسفالت چهارخطه خروجی دهلران به طول ۱۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(ایلام)، عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام از اجرای لایه دوم آسفالت چهارخطه خروجی دهلران به طول ۱۲ کیلومترخبر داد.

وی دربازدید ازمحور دهلران-اندیمشک گفت: ۹۰کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک درحوزه استحفاظی استان ایلام قرار دارد که اداره کل راه وشهرسازی استان احداث باند دوم این محور و ارتقای آن به بزرگراه را در قطعات مختلف آغاز کرده است.

بهادری افزود: ۱۲کیلومتر ابتدای این طرح هم اکنون با تکمیل قسمتهای باقیمانده و اجرای لایه دوم آسفالت زیر بار ترافیک قرار می گیرد و عملیات اجرایی ۱۸کیلومتر دیگر در ادامه این قطعه نیز به زودی آغاز می شود.

 مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام  تصریح کرد: مطالعه قطعه سوم به طول ۶۰کیلومتر در محدوده استان ایلام صورت گرفته و برای شروع احداث این قطعه با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور رایزنی لازم به انجام رسیده که درصورت تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن در چند قطعه در آینده نزدیک شروع خواهد شد.