شناسهٔ خبر: 94425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ‌و‌ نقل جاده ای آذربایجان غربی:

انتخابات دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری است

3F614600-C54C-4DB9-8AEA-4700B1F4C3DF.jpeg مدیرکل راهداری و حمل ‌و‌ نقل جاده ای آذربایجان غربی انتخابات را دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، ارسلان شکری در پیام خود با یادآوری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم، جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی و اجتماعی به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

وی ادامه داد: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: ۲۸ خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

ارسلان شکری گفت: از تمامی مردم و ملت شریف ایران اسلامی بویژه فعالان بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی  برای حضور پرشور در انتخابات برای لبیک به فرمایشات امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری دعوت بعمل آورده و آرزوی توفیق برایشان دارم.