شناسهٔ خبر: 94429 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای کردستان برای شرکت درانتخابات

محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان در پیامی بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کردستان)، محمد راشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان در پیامی بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته جامعه استان از تمامی اقشار در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت، خانواده بزرگ راهداران استان، رانندگان و صنوف حمل و نقل کردستان نیز همواره در تمامی مناسبت های ملی مشارکت نموده اند.

به یقین تک تک آرا شما در پای صندوق‌های رأی، سبب بالندگی و شکوفایی استان و کشور می شود و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان این مرز بوم را فراهم خواهد نمود.

اینجانب وظیفه خود میدانم از همه شما به ویژه خانواده بزرگ راهداران کردستان و رانندگان و انجمن های صنفی حمل ونقل استان دعوت نمایم تا همگام با سایر آحاد جامعه با حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ، همچون سالهای گذشته حماسه دیگر خلق نمایید تا زمینه‌ساز تقویت اقتدار و عزت ملی گردد برگی زرین دیگری در تاریخ سرزمینمان ثبت شود.