شناسهٔ خبر: 94449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی در احداث ۵۴۰ واحد اقدام ملی مسکن شهر اردبیل

بازدید  مسکن ملی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از ۵۴۰ واحد پروژه های اقدام ملی مسکن شهر اردبیل اعلام کرد: این پروژه ها با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله اتمام اسکلت، سقف، دیوار چینی و اجرای نازک کاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از ۵۴۰ واحد پروژه های اقدام ملی مسکن شهر اردبیل اعلام کرد: پروژه۷۰ واحدی کارگر با زیر بنای ۷۳۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵درصد در مرحله اتمام اسکلت، سقف، دیوار چینی و اجرای نازک کاری است.

وی با تاکید بر تسریع عملیات اجرایی و رعایت مسائل فنی و کیفی به پیمانکار پروژه افزود: پروژه ۱۱۰ واحدی اندیشه یک با زیربنای ۱۱۵۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در مرحله اتمام عملیات فونداسیون و اجرای اسکلت و سقف و دیوار چینی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه ۲۱۰ واحدی اندیشه دو واقع در شهرک اندیشه اشاره کرد و گفت: پروژه۲۱۰ واحدی اندیشه دو با زیربنای ۲۲۰۵۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۲ درصد در مرحله اتمام عملیات فونداسیون ، اجرای اسکلت ، سقف و دیوار چینی است.

حیدری ادامه داد: پروژه۱۵۰واحدی دارو پخش نیز با زیربنای۱۵۷۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در مرحله اتمام اسکلت ، سقف و اجرای دیوار چینی است.

وی با اشاره به ظرفیت جدید ثبت نام مسکن ملی نیز گفت: با توجه به ثبت نام مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در۶ شهر استان اردبیل زمین مورد نیاز این مرحله نیز در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و متقاضیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن جهت احداث در شهرهای مذکور استفاده نمایند.