شناسهٔ خبر: 94451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۶۰ کیلومتر بزرگراه در امسال آماده بهره‌برداری می شود

پروژه های راه سازی اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران افزون بر۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان های نیر ، سرعین و نمین با اعلام این مطلب اظهار داشت: امسال با توجه به تلاش پیمانکاران در پروژه‌های متعدد راه و شهرسازی در سطح استان ، افزون بر ۶۰ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری می شود.

وی در مورد احداث تونل دوم مسیر نمین به سمت حیران گفت: عملیات حفاری تونل دوم حیران به طول ۷۵۰ متر شروع شده و به طول ۱۴۰ متر عملیات حفاری تاکنون پیشرفت داشته است و در تلاش هستیم از سمت اردبیل نیز این حفاری صورت گرفته تا اجرای حفاری از دو سمت باشد تا در عملیات اجرایی تسریع شود.   

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به عنوان پروژه گردشگری اضافه کرد و افزود : در طول ۱۰ کیلومتر پروژه امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز ، قطعاتی از آن تکمیل و تا یک ماه آینده ۳ کیلومتر محور را آماده تردد مردم عزیز و گردشگران از این مسیرنماییم.

حیدری از تکمیل محور کریق آرموداق در سالجاری خبر داد و بیان کرد: از ۸ کیلومتر طول مسیر در محدوده استان اردبیل ۵ کیلومتر از آن تکمیل شده و عملیات اجرایی ۳ کیلومتر باقیمانده از مسیر نیز درحال تکمیل عملیات روسازی و ابنیه فنی است و در تلاش هستیم با تامین اعتبار مورد نیاز امسال شاهد تکمیل این پروژه باشیم.