شناسهٔ خبر: 94500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار از مراحل تعریض و بهسازی محور تکاب_دندی در آذربایجان غربی

تکاب مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد: عملیات راهسازی در محور شاهین‌دژ - تکاب به طول ٨٠ کیلومتر اجرا می‌شود که ٢.٣ کیلومتر حدفاصل سه راهی پهلوان تا رودخانه ساروق آسفالت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه لو با بیان اینکه شهرستان تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که جاده‌های کوهستانی و سخت‌گذر دارد، افزود: روند عملیات تعریض و بهسازی محور تکاب_دندی در سال‌های گذشته به دلیل وجود معارض، نیاز به جابجایی تأسيسات زیربنایی و موانع دیگر متوقف شده بود که با رفع این موانع در حال حاضر اجرای آن طبق برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی که در بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از محورهای این استان سخن می گفت، یادآور شد: حجم عملیات اجرایی در  جاده‌های شهرستان تکاب نشان‌دهنده بهبود وضعیت حمل‌ونقل بین شهری، کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ارتقای زیرساخت‌های توسعه در این شهرستان است.

استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از مراحل تعریض و بهسازی محور تکاب_دندی نیز بازدید کردند و تصمیم‌های لازم جهت تسریع در اتمام این پروژه راهسازی که مسیر دسترسی به مرکز کشور را تسهیل می‌بخشد را گرفتند.
استاندار آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان علاوه بر بازدید از محور تکاب_دندی از عملیات ساخت و توسعه محور تکاب به شاهین‌دژ بازدید کردند.