شناسهٔ خبر: 94550 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی در ارزیابی عملکرد کشوری

IMG_4866.jpg معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از کسب رتبه نخست مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در ارزیابی عملکرد سامانه های حمل و نقل هوشمند کشور در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری آذربایجان غربی)، بهزاد برقی با اعلام این خبر گفت: این ارزیابی شامل عملکرد مجموعه این اداره کل در مدیریت پروژه های تردد شمار، دوربین های نظارت تصویری، سامانه های ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت ( WIM ) ، مدیریت ناوگان امدادی ، سامانه ۱۴۱، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر ( VMS ) و تحلیل داده های سامانه ها است .

وی ادامه داد: بدیهی است این ارزیابی در بسیاری از پروژه های مذکور به هماهنگی و همکاری واحدهای مختلف مرتبط از جمله اداره ماشین آلات ، اداره ایمنی و ترافیک و حمایت اداره کل در پیشبرد فعالیتهای مرکز مدیریت راهها در ارتباط با سایر دستگاههای استان مانند پلیس راه بستگی داشته است .

برقی افزود: طبق آخرین ارزیابی مراکز مدیریت راه‌ها در سراسر کشور یعنی اردیبشهت ماه سال جاری مرکز مدیریت راههای استان مقام اول را کسب نمود که این رتبه از ابتدای سال گذشته و در ارزیابی های انجام شده استمرار داشته است.

وی گفت : بر این اساس متوسط امتیاز اردیبهشت ماه سال جاری مرکز مدیریت راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر اساس معیارهای سنجش شده 92.8 بوده است

این مقام مسئول افزود : بر اساس سنجش های انجام گرفته در ماه گذشته سال جاری مرکز مدیریت راههای استان توانست امتیاز 100 را در بخش ثبت دوربین های نظارت تصویری ، امتیاز 99.7 را در بخش ثبت سوانح و وقایع ، امتیاز 98.1 را در بخش ثبت تابلوهای ترافیک نما و پیام را توانست کسب نماید.

معاون فنی و نظارت اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت۴۱ دوربین نظارتی، ۶ تابلو وی ام اس، ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در مرکز مدیریت راه‌ها و فعالیت شبانه روزی سامانه ۱۴۱ گفت: این مرکز  به طور شبانه روزی درخدمت هم استانی های عزیز است.