شناسهٔ خبر: 94551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی محور علامرودشت – احشام لارستان

عملیات اجرایی علامرودشت - احشام آیین تکمیل عملیات خاکی و ابنیه فنی محور علامرودشت – احشام لارستان در جنوب استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)؛ آیین تکمیل عملیات خاکی و ابنیه فنی محور علامرودشت – احشام حد فاصل روستای غیب الهی تا چاهکور با حضور دکترموسوی نماینده مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام باقری نیا امام جمعه محترم بخش علامرودشت، مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و معاونین اداره کل برگزار شد.

شبانی اذعان داشت : این مسیر به طول کلی ۳۷ کیلومتر از خروجی شهر علامرودشت شروع و تا روستای احشام (سه راهی لامرد – بیرم – علامرودشت) ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسیر موجود از ۳۵ روستا عبور خواهد کرد، افزود : ا ین راه ارتباطی می تواند دسترسی به میدان های گازی شانول وهما و تاسیسات مربوط به شهرستان لامرد را هموار و پس از آن به پالایشگاه پارسیان و سپس به منطقه پارس جنوبی متصل میگردد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: برای این پروژه ۶۸ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکریزی  و ۲۱ دستگاه ابنیه فنی آبرو دهانه ۲ تا ۵ متری در طول این مسیر ساخته و تکمیل خواهد شد.