شناسهٔ خبر: 94560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

تکمیل عملیات خاکی قطعات ۱و۲ پروژه در دست احداث بزرگراه اردبیل– سرچم

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل  از پروژه سرچم مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۹۹ درصد عملیات خاکی قطعات ۱ و ۲ و همچنین بیش از ۹۵ درصد عملیات اجرایی لایه های زیراساس و اساس پروژه در دست احداث بزرگراه اردبیل – سرچم تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از قطعات ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ پروژه در دست احداث بزرگراه اردبیل – سرچم با اعلام این مطلب اظهار داشت: بیش از ۹۹ درصد عملیات خاکی قطعات ۱ و ۲ و همچنین بیش از ۹۵ درصد عملیات اجرایی لایه های زیراساس و اساس تکمیل و حدود ۲۵ کیلومتر از آسفالت مسیر نیز اجرا شده است و ادامه عملیات نیز در حال اجراست.

وی گفت: با توجه به ضعف بستر زیرسازی و همچنین مشکلات ناشی از تراکم زیرسازی و روسازی مسیر به جهت ضعف ساختمانهای موجود در محدوده راه در داخل شهر جدید آراللو ، اجرای روسازی بتنی به طول ۱.۲۰۰ کیلومتر در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل زیر گذر روستای کرگان در طول مسیر اشاره کرد و گفت: زیرگذر روستای کرگان در حال اجرا بوده و عملیات اجرایی در باند برگشت محدوده کیلومتر ۲۸ الی ۳۲ شروع شده و پس از انسداد مسیر و انتقال ترافیک به باند رفت فعالتر خواهد شد.

حیدری افزود: پیمانکار قطعه ۳ متعهد گردید جهت تسریع در عملیات اجرایی نسبت به افزایش اکیپ ابنیه فنی و افزایش ماشین آلات اقدام و ۸ کیلومتر از مسیر را تا پایان شهریور تکمیل و آماده اجرای آسفالت نماید.

وی گفت: پیمانکار قطعه ۴ در طول ۱۰کیلومتر از مسیر با ماشین آلات و اکیپ ابنیه فنی کافی فعال می باشد.