شناسهٔ خبر: 94571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحویل حدود ۳۱ هزار مسکن مهر در استان گلستان در دولتهای تدبیر و امید

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تحویل حدود ۳۱ هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر در استان طی هشت سال دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان گلستان) حسین محبوبی درباره اقدامات این اداره کل طی هشت سال اخیر، اظهار داشت: در سایه حمایت‌های دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی از سال ۹۲ تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه احداث مسکن شهری  از جمله تکمیل مسکن مهر دراین استان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: یکی از دغدغه‌های خانوارهای ثبت نام کننده در طرح مسکن مهر دولت قبل، تکمیل این پروژه‌ها بود که با تلاش‌های انجام شده در این حوزه تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان از هزار و ۴۷۳ واحد مسکونی درسال ۹۲ به ۳۲ هزار و ۲۹۱ تا ابتدای سال جاری بود به عبارتی این دولت ۳۰ هزار و ۸۸۱ واحد مسکن مهر را با نظارت و حمایت‌های انجام شده تکمیل به متقاضیان تحویل داد.

وی بابیان اینکه پروژه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر پایان یافته است، افزود: هم اکنون این پروژه در شهرهای بالای ۲۵ هزار استان گلستان و تنها ۲۰ واحد از ۴۶۰ واحدی بتن پلاد در شهر گرگان باقی مانده است که در مراحل پایانی قرار دارد.

محبوبی اضافه کرد: درحوزه تعاونی‌های مسکن مهر گلستان نیز پروژه ۲۵۶ واحدی فجر ۳ گرگان با پیشرفت زیر ۳۰ درصدی متوقف و در مرحله تعیین تکلیف است، پروژه ۷۲ واحدی تعاونی دشت سبز ۲ گرگان نیز که متوقف بود، به زودی آغاز می‌شود. ضمن اینکه تعداد ۵۰ واحد از تعاونی ۱۱۰ واحدی راه آهن بندرترکمن نیز در دست اجرا می‌باشد.