شناسهٔ خبر: 94590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بهسازی راه روستایی بنیاب و اسکندر شهرستان درمیان خراسان جنوبی

راه روستایی الیگودرز.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان خراسان جنوبی از آغاز عملیات ابنیه فنی و زیر سازی راه روستایی بنیاب و بهسازی و تکمیل راه روستایی اسکندر از توابع بخش مرکزی درمیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (راهداری خراسان جنوبی)  رضا نوری مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش سطح ایمنی راه و تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی و به منظور رفاه حال اهالی روستای بنیاب، عملیات ابنیه فنی و زیرسازی راه روستایی بنیاب شهرستان درمیان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از مطالبات دیرینه مردم روستای اسکندر احداث پل و بهسازی مسیر این روستا بود که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه شاهد تسهیل عبور و مرور اهالی روستای اسکندر خواهیم بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان با اشاره به راه روستایی بنیاب گفت: طول این محور8 کیلومتر بوده که کار نقشه برداری، طراحی و ترانشه برداری مسیر روستای فوق به اتمام رسیده و ادامه عملیات بهسازی و ابنیه فنی این محور آغاز شده است.

 وی بیان کرد: پروژه  راه روستایی بنیاب به صورت پیمانی و برای اجرای آن مبلغ 3500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و همچنین پروژه راه روستایی اسکندر از محل اعتبارات استانی به صورت پیمانی  با مبلغ 18هزار میلیون ریال در دست اقدام است.

نوری مقدم عنوان کرد: در روستای بنیاب حدود 53 خانوار زندگی می‌کنند که با اتمام این پروژه از نعمت راه دسترسی مناسب بهره مند می شوند.