شناسهٔ خبر: 94652 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

تسلیت و دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

تسلیت وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستوری ویژه ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه  دریافتی دو بانوی خبرنگار به نام های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند،  ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری ها و به ویژه خانواده های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، دستور ویژه ای را برای بررسی علل سانحه  صادر کرد.
وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.
یادآوری می شود در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.
بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه،  دو بانوی خبرنگار به نام های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاریهای ایرنا و ایسنا  جان خود را از دست دادند.
وزارت راه وشهرسازی درگذشت جان سوز این خبرنگاران را به مدیران عامل هر دو خبرگزاری و همکاران رسانه ای تسلیت می گوید و برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل دارد.