شناسهٔ خبر: 94672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی:

مجوز استخدام ۲۶۵ نفر در وزارت راه و شهرسازی دریافت شد

معاون وزیر جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: مجوز استخدام ۲۶۵ نفر برای وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل) ، نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل که با حضور مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل در محل سالن جلسه شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل برگزار گردید با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای کل کشور و در قالب وزارت راه و شهرسازی مجوز استخدام ۲۶۵ نفر در کشور گرفته شده که ۱۵ تا ۱۶ سهمیه مربوط به استان اردبیل است.

وی تصریح کرد: آزمون استخدامی این تعداد افراد از طریق سازمان سنجش و به صورت کشوری انجام خواهد شد تا روند استخدام این افراد در سال جاری طی شده و جذب آنها را در وزارت راه و شهرسازی شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: برای سایر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز تلاش می‌کنیم تا مجوز استخدام نیرو فراهم آید تا کمبود و نقصانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

ترکی افزود: با جذب این نیروها تا حد زیادی مشکل نیروی انسانی وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها مرتفع خواهد شد و به تناسب خروجی نیرو جذب و استخدام نیروهای جدید را شاهد خواهیم بود.

وی با ارزیابی سفر دو روزه به استان اردبیل و بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن و دیدار با کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل خاطر نشان کرد: فعالیت‌های خوبی با مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل و دستگاه‌های زیرمجموعه آغاز شده که انتظار می‌رود بخش عمده‌ای از این فعالیت‌ها در سال جاری به سرانجام برسد.

ترکی با ابراز خرسندی از تکمیل مسکن مهر در استان اردبیل و برگزاری آیین اختتامیه واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان اضافه کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن نیز ساخت پنج هزار واحد در این استان شروع شده و با کیفیت مناسب ساخت و سازها را شاهد هستیم.

وی به ۱۲ پروژه اجرایی در حوزه حمل و نقل و توسعه بزرگراه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در استان اردبیل احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در دستور کار قرار گرفته و پیش از این نیز ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه اجرایی و عملیاتی شده و در همه مناطق استان با منابع ملی و بانک‌ها توسعه بزرگراه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

ترکی به تحولات حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی در استان اردبیل در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت:‌ راه‌اندازی لاین مخصوص استان اردبیل خبر خوبی بود که همه ما را امیدوار به توسعه صنعت هوایی در این استان کرد.

وی به ضرورت تکمیل راه آهن اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده و قطعا با راه‌اندازی خط ریلی اردبیل – میانه و اتصال آن به پارس‌آباد بخش عظیمی از مشکلات حمل و نقل کالا و مسافر در این استان رفع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: مدیران شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در این استان گزارش‌های خوبی را از فعالیت‌ها و عملکرد زیرمجموعه‌های خود ارائه کردند که قطعا این استان الگویی مناسب برای سایر استان‌ها خواهد شد تا به صورت جدی و مداوم با برگزاری جلسات شورای هماهنگی مصوبات و رویکردهای اساسی در این بخش پیگیری شده و در نهایت به سرانجام برسد.