شناسهٔ خبر: 9468 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مظاهریان به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

سپرده‌گذاری ۱۸۰ میلیارد تومانی در حساب پس‌انداز مسکن یکم در طول ۲۵ روز/ روز به روز بر حجم سپرده‌ها افزوده می‌شود

حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: جلسه آخوندی با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش تعامل سازنده وزارت راه و شهرسازی با این کمیسیون برگزار شد.

حامد مظاهریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور عباس آخوندی در نشست سه‌شنبه ۲۳ تیر ماه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این جلسه در ادامه برقراری ارتباط سازنده و تعامل میان وزارت راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس درصدد بودند درباره برنامه‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی، تحولات بازار مسکن، طرح جامع مسکن و سایر برنامه‌های در دست اجرای این وزارتخانه در حوزه مسکن کسب اطلاع کنند که گزارش‌های مربوط به این برنامه‌ها به اطلاع اعضای کمیسیون رسید.

وی با اشاره به برخی سوالات نمایندگان مجلس در خصوص سازمان نظام مهندسی و پروژه مسکن مهر افزود: این سوالات پاسخ داده و توضیحات مرتبط با هر بخش به نمایندگان ارائه شد.

مظاهریان بخش دیگری از مباحث مطرح شده در جلسه دیروز کمیسیون عمران را تشریح سیاست وزارت راه و شهرسازی درباره توسعه پس‌انداز مسکن عنوان کرد و به پایگاه خبری گفت: در این جلسه اعلام شد که ۱۸۰ میلیارد تومان در مدت ۲۵ روز کاری از زمان افتتاح حساب پس‌انداز مسکن یکم در بانک مسکن سرمایه‌گذاری شده است و روز به روز بر حجم این سپرده‌ها افزوده می‌شود. این ارقام نشان‌دهنده استقبال خوب مردم از حساب پس‌انداز مسکن یکم است./

نظر شما