شناسهٔ خبر: 94708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۸۰ درصدی ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر مرند

efeadb42-77b9-4855-bbf3-b8c4e8c823f2.jpg رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی از پیشرفت ۸۰ درصدی ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر مرند خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی( آذربایجانشرقی) ، جعفر فغفوری گفت: پروژه  ساختمان مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر مرند در راستای تعهد سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص احداث ساختمانهای روبنایی برای سایت های مسکن مهر و به منظور سهولت دسترسی فرزندان ساکنین محترم مساکن مهر مرند به خدمات آموزشی انجام گرفته است.

وی افزود : عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۲ توسط اداره کل راه و شهرسازی شروع گردیده و اعتبار پروژه از محل اعتبارات سازمان ملی و زمین و مسکن تامین شده است.

فغفوریاظهار داشت : زیربنای پروژه بالغ بر ۹۵۰ متر مربع بوده و در دو طبقه با اسکلت بتنی با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد در حال اجرا میباشد.

رئیس اداره اجرای پروژه های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل ادامه داد : عملیات اجرایی و نصب انشعابات به اتمام رسیده و پروژه در شرف بهره برداری میباشد که امید است با تامین اعتبار لازم در سال جاری محوطه سازی و نواقصات ساختمان پروژه نیز به اتمام برسد.