شناسهٔ خبر: 94806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب و ایجاد ۵ سامانه تردد شمار در جاده های جنوب کرمان

عیسی کریمی رئیس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با هدف رصد الکترونیکی تردد در جاده های جنوب استان کرمان ۵ سامانه تردد شمار در این محورها نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) گفت: عیسی کریمی با هدف رصد الکترونیکی تردد در جاده های جنوب استان کرمان ۵ سامانه تردد شمار در این محورها نصب شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: این سامانه‌های ترددشمار در محورهای فاریاب_زیارتعلی ، فاریاب_کهنوج ، کهنوج_منوجان و بالعکس ، ورودی حوزه راهداری جنوب کرمان از سمت ایرانشهر و ورودی شهر مردهک عنبرآباد نصب و ایجاد شده است.

وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ سامانه تردد شمار در جاده های جنوب استان کرمان گفت: با نصب و ایجاد تعداد سامانه های جدید تعداد سامانه های تردد شمار در جاده های جنوب کرمان به ۱۶ سامانه رسید و هم اکنون ۳۲ محور تردد آن ها به صورت الکترونیکی مورد رصد قرار میگیرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: برای نصب سامانه های ترددشمار ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کریمی با اشاره به مزایای نصب و راه اندازی سامانه های تردد شمار جاده‌ای گفت: این سامانه ها ضمن ارسال اطلاعات ترددی اطلاعات جامعی در زمینه حجم تردد بر روی محور ها ارائه میکند که برای برنامه ریزی اقدامات حوزه راهداری وحمل و نقل بسیار مفید و تاثیر گذار است.