شناسهٔ خبر: 94833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از فردا انجام خواهد شد؛

انسداد یک هفته ای درکیلومتر ۲۹ محور ایلام به سرابله

انسداد جاده.jpg معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اعلام کرد: به علت عملیات راه سازی درکیلومتر ۲۹ محور ایلام به سرابله از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۹ به مدت یک هفته مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، ذوالفقار دوستی‌نیا معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اعلام کرد: به علت عملیات راه سازی درکیلومتر ۲۹ محور ایلام به سرابله از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۹ به مدت یک هفته مسدود است.

وی اظهار داشت: با توجه به اجرای عملیات راه سازی و انفجار مربوط به آن و انجام ریزش برداری درکیلومتر ۲۹ محور ایلام به سرابله(قبل از تقاطع قدیم سرابله) در روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۹ این محور به مدت یک هفته مسدود خواهد بود.

براین اساس به اطلاع رانندگان محترم و مسافران گرامی که قصد تردد بین استان ایلام و کرمانشاه دارند می رساند: محور ایلام- ایوان- کرمانشاه به عنوان محور جایگزین تعیین شده و مسافران ایلام به سرابله نیز می توانند ازمحور ایلام- ایوان- چهارمله-آسمان آباد – سرابله تردد کنند.

لازم به ذکراست با توجه به درپیش بودن آزمون کنکور سراسری دانشگاه های کشور و... انتظار می رود تمهیدات لازم از سوی کسانی که قصد تردد در مسیر مذکور طی روزهای یاد شده را دارند در نظر گرفته شود.