شناسهٔ خبر: 94865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سه نقطه پر حادثه جاده‌ای در خوزستان رفع و اصلاح شد

اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز در محور میرجاوه – خاش معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: سه نقطه پرحادثه و پرتصادف جاده‌ای در خوزستان ، در سه ماه نخست امسال اصلاح و ایمن سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( راهداری خوزستان) محمد جولانژاد بیان کرد: کارشناسان این اداره کل با بررسی جاده‌های خوزستان ۱۲۰ نقطه پرحادثه را شناسایی کرده‌اند.
وی با اشاره به اهمیت استاندارد سازی جاده‌های خوزستان گفت: با توجه به اینکه جاده‌های خوزستان از قدمت بالایی برخوردارند ، شناسایی و رفع نقاط پرحادثه ضروری است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود:در این راستا از ابتدای امسال تاکنون سه نقطه پرحادثه شناسایی و برای رفع آنها اقداماتی همچون تعریض ، اصلاح هندسی مسیر و ایمن سازی زود بازده با نصب علایم و تجهیزات ترافیکی صورت گرفت.  


جولانژاد با بیان اینکه هم اکنون کار اصلاح ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای در خوزستان در دست اقدام است، ادامه داد: کاهش تعداد تصادف جاده‌ای، و کاهش تلفات جانی و مالی علاوه بر رفع نقاط پرحادثه، نیازمند توجه شهروندان به قوانین راهنمایی و رانندگی است.