شناسهٔ خبر: 94995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

توسعه راه ها و طرح های زیربنایی اردبیل در دولت دوازدهم شاخص بوده است

خبر راه و شهرسازی اردبیل صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: عملکرد دولت دوازدهم در استان اردبیل به ویژه بخش زیربنایی و توسعه راه ها شاخص و ممتاز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: نمایندگان استان در مجلس با اصلاح عناوین طرح ها و پروژه های بزرگراهی و راه آهن سعی کردند تا همچنان این طرح ها از ردیف اعتبار ملی بهرمند شوند.

وی افزود : در سه سال اخیر راه های شریانی استان اردبیل تا ۷۵۰ کیلومتر از این منابع ملی بهره مند شدند و در سال های آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

بدری از تلاش های صادقانه مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: در ۴ سال اخیر همه همت این مجموعه بر بهبود شرایط عبور و مرور در راه های مواصلاتی استان اردبیل بوده تا هموطنان با کمترین دغدغه تردد ایمنی را تجربه کنند. 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به فاینانس بانکی برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب ، پایاب سد ها و توسعه بزرگراهها اشاره کرد و گفت: برای محور کلور درام و اردبیل – سرچم از محل این منابع ۵۰۰ میلیارد تومان اختصاص می یابد.

بدری گفت: در جلسه هئیت مدیره بانک صادرات مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل محور اردبیل – سرچم مصوب شده و بزودی ابلاغ می شود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس به اتمام مطالعات راه آهن اردبیل – پارس آباد اشاره کرد و گفت : از سال آینده در کنار آغاز احداث این پروژه ریلی قرار است اتصال راه آهن بستان آباد – سراب – اردبیل نیز که دارای ردیف اعتبار ملی است سرعت بگیرد.