شناسهٔ خبر: 95042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

مازندران آمادگی کامل برای جابه‌جایی کالاهای اساسی دارد

مازندران - جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد: با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی و ضرورت تسریع در اعزام ناوگان متناسب به بندر امام خمینی (ره) این استان آمادگی کامل برای جابه‌جایی کالای مذکور دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری مازندران)، عباسعلی نجفی در جلسه اضطراری هماهنگی برای جابه‌جایی کالاهای اساسی این استان که با حضور مدیرکل پشتیبانی امور دام استان، رئيس بازرسي فرماندهی پلیس راه استان و اعضای تشکل های صنفی حمل و نقل کالای استان برگزار شد، اظهار داشت: نشست مذکور به منظور تسریع در تخلیه کالاهای اساسی موجود در بندر امام خمینی(ره)تشکیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: تعداد ناوگان مورد نیاز برای باقيمانده محموله فوق از استان خوزستان را اداره كل پشتيبانی امور دام استان مازندران ميبايستی تناژ روباري سهميه اين استان را اعلام نمايند.

وی همچنین بر اعزام ناوگان به بندر امام خمینی  و حمل سهمیه نهادهای دامی تا حداکثر ۱۰ روز آینده تاکید نمود و افزود: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل و نقل کالا (به استثتای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فراورده های نفتی ،ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی(ره)به تمام نقاط استان برای کالاهای ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد.

وی در ادامه بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بخش دولتی و خصوصی تاکید و بیان داشت: این اداره کل آمادگی دارد که نظرات و ایده های سازنده ارائه شده توسط صنف را حمایت نموده و به عملی شدن طرح های توسعه ای بخش خصوصی کمک نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با عنايت به اينكه در تشكلهای صنفي حمل و نقل استان انسانهای ارزشی، متدين و تحصيل كرده هستند اميد واثق دارم كه بتوانيم با صفا و حمايت و درك متقابل و همدلی و در چهارچوب قوانين و مقررات امورات حمل و نقل  استان را به خوبی انجام داده و مشكلات موجود را مرتفع نمائيم.