شناسهٔ خبر: 95086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف حمل کالاهای اساسی انجام شد؛

اعزام ۲۰۰ دستگاه کامیون از اردبیل به استان خوزستان

کالا و کامیون.jpg مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: ۲۰۰ دستگاه کامیون از استان برای حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به استان خوزستان اعزام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(اردبیل)،کلیم اله وثوقـی در نشست با انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل اظهار داشت: ۷۰ درصد نهاده های دامی متعلق به استان اردبیل از بندر امام خمینی (ره) حمل شده و ۳۰ درصد نیز درحال حمل است.

عضو شورای اداری استان اردبیل حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: انجمن­های صنفی رانندگان و شرکت­ها موظف شده­اند برای هر کامیونی که از بندرامام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل نماید در سالن اعلام بار ۲مرتبه بدون نوبت به مقصد خوزستان بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و افزود: صدور بارنامه برای کلیه شرکت های حمل ونقل استان از مبدا بندرامام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان عزیز جهت اعزام به بندر امام خمینی(ره)، طبق هماهنگی های به عمل آمده با انجمن شرکت های حمل و نقل اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می تواند ۱۰درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.  

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.