شناسهٔ خبر: 95114 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد:

مسدود شدن تونل محور منوجان _رودان در جنوب استان کرمان

مهندس قادری معاون فنی راهداری جنوب کرمان معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل محور منوجان _رودان در حوزه استحفاظی استان هرمزگان به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۵ تیرماه تا ۲۲ تیرماه کاملا این تونل مسدود می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان)، معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل محور منوجان _رودان(کیلومتر۱۵) در حوزه استحفاظی استان هرمزگان به اطلاع می رساند از تاریخ ۱۵ تیرماه تا ۲۲ تیرماه کاملا این تونل مسدود خواهد بود.

مسلم قادری افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل این اداره کل مسیرهای جایگزین برای تردد محور کهنوج به زیارتعلی در استان هرمزگان و منوجان هشت بندی جغین استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد به سمت استان هرمزگان و بلعکس را دارند با توجه به اطلاعات ارائه شده در مسیر مقصد خود را انتخاب کنند.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر منوجان به هشت بندی با توجه به تعدد روستاهای در مسیر و پیش بینی حجم تردد در این محور، رانندگان بایستی با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه رانندگی و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

مسلم قادری افزود: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است.

تونل محور منوجان_ رودان چند هفته پیش به علت آتش گرفتن تربلر حامل سوخت دچار حادثه شد که با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای منوجان و رودان این تونل بازگشایی شد.