شناسهٔ خبر: 95141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تطویل خط فرعی صنعتی در راه آهن شمالشرق (۱)

ریل‌گذاری تطویل خط فرعی صنعتی در سایت شهرک صنعتی سمنان توسط اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمالشرق(۱)، فرشاد زادخور مدیر این اداره کل گفت: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای بهره وری با رویکرد مدیریت جهادی ۱۴۵ متر به خط ۳ سایت ریلی شهرک صنعتی سمنان اضافه شد.

زادخور افزود: این پروژه که به ارزش  بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال می باشد، با استفاده از منابع وپتانسیل های داخلی این اداره کل و با هدف ایجاد بستر افزایش ۴۰ درصدی تخلیه واگن های حامل محموله های وارداتی از قبیل دانه های روغنی و پنبه از۹۰۰۰ واگن به بیش از ۱۲۵۰۰ واگن در سال و افزایش بهره وری نیروی انسانی، لکوموتیو و در نهایت افزایش سرعت بازرگانی (سرعت گردش واگن ها) و رضایت مشتریان اجرا و بهره برداری شده است.

زادخور همچنین بیان کرد: در حال حاضر سایت ریلی مذکور به منظور تخلیه دانه روغنی، بارگیری روغن پایه خوراکی وتخلیه پنبه وارداتی مورد بهره برداری قرار می گیرد و با توجه به پتانسیل های بالقوه شهرک صنعتی سمنان و مذاکرات با صاحبان صنایع ومسئولان استانی از جمله اتاق بازرگانی سمنان ، انشاء ا... بزودی شاهد توسعه فعالیت ها در این سایت خواهیم بود.