شناسهٔ خبر: 9516 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نوروزی به پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي خبر داد:

قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد/ جزئیات محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه در آزادراه

حيدر نوروزی مديركل راه و شهرسازی استان مازندران از بازگشایی آزادراه تهران-شمال با رعایت محدودیت‌های ترافیکی تا پایان تعطیلات عید فطر خبر داد.

حيدر نوروزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اعلام خبر بازگشایی آزادراه تهران-شمال گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید سعید فطر و حجم بالای ترافیک به سمت شمال کشور از طریق محورهای کرج-چالوس٬ هراز و سوادکوه٬ قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال نیز با حجم بالای ترافیکی مواجه خواهد شد که پلیس راه برای مدیریت ترافیک محدودیت‌هایی را در نظر دارد.

وی افزود: پلیس راه محدودیت‌هایی در محور کرج-چالوس اعمال می‌کند و نحوه ترافیک در قطعه چهارم آزادراه نیز تحت تأثیر آن خواهد بود.

نوروزی توضیح داد: با محدودیت‌های در نظر گرفته  شده از سوی پلیس راه در محور کرج-چالوس٬ باند جنوب به شمال قطعه چهارم آزادراه امروز و فردا زیر بار ترافیک می‌رود و در دو روز پایانی تعطیلات عید فطر نیز محور شمال به جنوب به بهره‌برداری می‌رسد به این ترتیب پس از پایان تعطیلات عید فطر و در پایان ماه مبارک رمضان ترافیک عادی در قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال و در هر دو لاین را شاهد خواهیم بود.

قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال که به علت غیر ایمن بودن و اوضاع نامساعد جوی در دی ماه ۹۳ برای عملیات ایمن‌سازی بسته شده بود٬ ساعت ۱۴ امروز بازگشایی شد./

نظر شما