شناسهٔ خبر: 95168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

حمل روزانه ۴۱۰۰ تن کالای اساسی استان مرکزی از بندر امام‌ خمینی (ره)

حمل کالای اساسی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی گفت: افزون بر ۱۰۲ هزار تن کالای اساسی و سهمیه نهاده‌های دامی استان طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده با شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان مرکزی حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مرکزی)، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت جابه جایی و حمل کالاهای اساسی از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان مرکزی خاطرنشان کرد: از زمان شروع طرح مشارکت ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها در جابه جایی کالاهای اساسی، بطور میانگین روزانه حدود ۴۱۰۰ تن کالای اساسی و نهاده دامی با همت رانندگان استان از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به مقصد استان مرکزی جابه‌جا شده است.

وی افزود: از ۱۹ خرداد ماه امسال تا ۱۲ تیرماه، ۴۱۰۰ کامیون(روزانه بطور میانگین ۱۶۴ دستگاه) توانسته اند در هر شبانه روز ۴۱۰۰ تن کالای اساسی و سهمیه نهاده‌های دامی استان مرکزی را حمل کنند.

به گفته جهانی در حمل کالاهای اساسی استان تاکنون هیچگونه مشکل و کاستی در پیشبرد اهداف سازمانی ایجاد نشده و این اقدام جهادی با همت رانندگان پرتلاش استان طبق برنامه‌ای مدون انجام شده و همچنان ادامه دارد.