شناسهٔ خبر: 95194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی اولویت بخش حمل و نقل کالای خراسان جنوبی

حمل کالا خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی عنوان کرد : در سه ماه نخست امسال با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بیش از ۱۲۰۰۰ هزار تن کالای اساسی از بنادر کشور توسط ناوگان استان حمل شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، اسداله جلال زاده اظهار داشت: با توجه به اعلام معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص برنامه‌ریزی و هماهنگی و تسریع در روند حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به استان در حال انجام است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش حجم محمولات مذکور در بندر امام خمینی(ره) و نظر به اهمیت تامین و حمل به موقع مایحتاج ضروری مردم به اقصی نقاط کشور، این اداره کل ضمن برگزاری جلسات مختلف با دستگاه های مرتبط و تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان، برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در این خصوص را انجام داد.
لازم به ذکر است، در خراسان جنوبی ۷۱ شرکت و موسسه حمل ونقلی کار جابه جایی انواع کالاها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان بر عهده دارند.
وی افزود: بار حمل شده توسط ناوگان عمومی استان در بهار امسال در قالب ۸۴۹۶۹ سفر حمل شده است که  این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد دارد و در نتیجه آن جا به جایی و حمل و نقل کالا در سه ماهه اول امسال با ۱۴۰۸ هزار تن  ۱۰ درصد نسبت به سه ماهه سال گذشته افزایش داشته است.