شناسهٔ خبر: 95204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای روکش آسفالت در ۸.۵ کیلومتر از جاده های بجنورد

آسفالت مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد گفت: سال گذشته طرح های روکش آسفالت در ۸.۵ کیلومتر راه اصلی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(خراسان شمالی)، هومن وکیلی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد گفت: سال گذشته طرح های روکش آسفالت در ۸.۵ کیلومتر راه اصلی و روستایی این شهرستان انجام شده است.

 وکیلی اظهار داشت: سال ۹۹روکش آسفالت به طول ۴.۳ کیلومتر جاده آسیایی محدوده تاتار انجام شده و علاوه بر آن این طرح در محور درتوم گریوان به طول سه کیلومتر و محور گیفان به طول ۱.۲ کیلومتر انجام شد.

وی افزود: برای ارتقای ایمنی تردد در جاده ها، سال گذشته ۶.۵میلیارد ریال برای تعمیر و اصلاح شبکه روشنایی حوزه شهرستان بجنورد هزینه شد.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد تعمیر و اورهال ۶۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری با ۱۰.۵ میلیارد ریال اعتبار، انجام عملیات راهداری به طول هزار کیلومتر با ۷.۲ میلیارد ریال اعتبار و ایمن سازی حوزه استحفاظی به طول هزار کیلومتر و یک میلیارد ریال اعتبار را از دیگر اقدامات در سال گذشته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شن ریزی و آسفالت راه روستایی یزدان آباد به طول ۳.۲ کیلومتر و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و نیز شن ریزی و آسفالت راه روستایی حاجی عبدالوهاب به طول یک کیلومتر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح ابرار اجرایی می شود.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و شن ریزی محور در محورهای کلاته سهراب، پاکتل و  گودالی سلاخ در نظر گرفته شده است.

وکیلی اظهار داشت: امسال برای ساخت راه های روستایی شهرستان ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار دیده شد است و برای چهار پروژه راهسازی هزینه می شود.

وی تصریح کرد: احداث راه روستایی شامل پروژه ساخت راه کلاین - سلولی - شاه اجاقی، احداث راه روستاهای قتلیش پیربز - پسین دره در دهستان گیفان، احداث راه روستاهای قلعه محمدی - حسن آباد - رباط در دهستان گیفان و نیز احداث راه پیربز - قتلیش - قاضی - میانزو - دربند - تازه قلعه است. 

مدیر راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان بجنوردخاطرنشان کرد: امسال برای احداث و بهسازي راه روستايي پسرکانلو-لنگر ۴۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.