شناسهٔ خبر: 95211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح راهداری محوری انجام شد؛

رفع نقاط حادثه خیز در محور شریانی کهنوج _منوجان _بندرعباس

شیب شیروانی منوجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان گفت: در قالب طرح راهداری محوری و با هدف رفع و کاهش نقاط حادثه خیز در محور شریانی و بزرگراهی خلیج فارس سه عملیات راهداری با همت راهداران این شهرستان اجرا و انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان گفت: در قالب طرح راهداری محوری و با هدف رفع و کاهش نقاط حادثه خیز در محور شریانی و بزرگراهی خلیج فارس سه عملیات راهداری با همت راهداران این شهرستان اجرا و انجام شد.

حسین سالاری افزود: احداث شیب شیروانی در محور کهنوج _منوجان به طول ۶ کیلومتر برای انجام بستری مناسب در زمان بروز حوادث رانندگی و خروج از بستر راه خودروها انجام شد.

وی از انجام و احداث دو پارکینگ برای رفع نقطه حادثه خیز در محل شهرک صنعتی منوجان و بعد از سه راهی نودژ خبر داد و گفت: با احداث این پارکینگ خودروهایی که قصد ورود به شهرک صنعتی منوجان را دارند با ایمنی بیشتری می توانند در این محل از محور خارج و ادامه مسیر دهند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منوجان از انجام عملیات ترانشه برداری در محور ورودی شهر منوجان خبر داد و گفت: با این اقدام ضمن ایجاد دید مناسب و تعریض محل امکان تردد ایمن تر برای خودروهایی که قصد ورود و خروج از منوجان را دارند فراهم می شود.

وی از نصب تابلوهای مسیر نما از ورودی منوجان و از سمت استان هرمزگان تا سه راهی نودژ به تعداد ١۳۰ تابلو خبر داد و گفت: این محور بعنوان یک محور شریانی نیازمند دید مناسب در شب و ایمنی کافی است که با انجام اقدامات راهداری به ویژه راهداری محوری این مهم در دستور کار جدی تیمهای راهداری منوجان قرار دارد.

طرح راهداری محوری با هدف سامان دهی و انجام اقدامات راهداری موثر بصورت مستمر تا مرداد ماه در محورهای اصلی و شریانی این شهرستان ادامه دارد.