شناسهٔ خبر: 95229 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دلیل انجام عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل؛

محور رودان_منوجان به مدت یک هفته از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح مسدود است

مسدود بودن محور رودان به منوجان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از مسدود شدن محور رودان_منوجان به مدت یک هفته( ۱۵ تا ۲۲ تیر ماه)از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح به دلیل انجام عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل این محور، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، میرداد میردادی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از مسدود شدن محور رودان_منوجان به دلیل آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل این محور، خبر داد و افزود: محور مذکور از تاریخ ۱۵ تیرماه تا ۲۲ تیر ماه به مدت یک هفته از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح مسدود است.

وی با اعلام اینکه محور مورد اشاره صرفاً در ساعت‌های اعلام شده و از ساعت ۲۴ شب تا ۶ صبح مسدود خواهد بود یادآور شد: تردد در سایر ساعت شبانه‌روز برقرار است و کاربران جاده‌ای می توانند در بازه زمانی یاد شده جهت ترددهای ضروری از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته توسط مرکز مدیریت راهها، مسیرهای جایگزین فاریاب زیارت علی کهنوج، منوجان جغین رودان و منوجان هشتبندی میناب در نظر گرفته شده است.

میردادی از رانندگان و شهروندانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست، با توجه به اطلاعات اعلام شده، در مبدا و قبل از حرکت به سمت مقصد، یکی از مسیرهای جایگزین را برای سفر خود انتخاب نمایند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در پایان متذکر شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان و رانندگان عزیز است.