شناسهٔ خبر: 95241 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در پاسخ به نامه وزیر راه و شهرسازی

رئيس‌جمهور از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در ساخت بناهای درمانی تشكر كرد

حسن روحانی رییس جمهور رئيس‌جمهوری از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در ساخت بناهای درمانی و پروژه‌های ساختمانی تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری در پاسخ به نامه محمد اسلامی وزير راه و شهرسازی درباره بهره‌برداری از پنج پروژه بيمارستانی با مجموع ظرفيت ۹۰۱ تخت از اقدامات اين وزارتخانه تقدير و تشكر كرد.

در بخشی از مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با رییس دولت تدبیر و امید آمده است: در دولت تدبیر و امید تاکنون ۷۲ طرح بیمارستانی با ظرفیت ۸ هزار و ۹۲۵ تخت تحویل بخش درمانی کشور شده است که از این تعداد یکهزار و ۶۷۰ تخت در قالب ۹ بیمارستان در سال جهش تولید به وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی تحویل شده است. وزات راه و شهرسازی آمادگی دارد در صورت تامین فوری منابع نقدی معادل ۶۹۵ میلیاردتومان نسبت به تکمیل و تحویل طرح‌های باقیمانده به میزان ۹۰۱ تخت در ۵ طرح بیمارستانی که در مرحله پایانی عملیات اجرایی است را تا پایان دولت دوازدهم افتتاح کند.

یادآور می شود، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از زمان آغاز شيوع كرونا تاكنون تكميل ۱۴ پروژه بيمارستانی را در دستور كار داشت كه از اين تعداد ۱۳ بيمارستان تحويل مجموعه بهداشتی – درمانی كشور شده است.