شناسهٔ خبر: 95244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

معرفی فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

معارفه فرمانده بسیج راه و شهرسازی چ و ب.jpg با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان، فرمانده حوزه ادارات کل استان و مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید محلاتی این اداره کل معرفی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در این جلسه، با اشاره به کارکردهای مختلف بسیج به ویژه در ادارات،کمک به ارتقای شاخص های اداری و تعالی سازمانی را از مهم ترین مأموریت های بسیج در ادارات دانست.

سرهنگ حمید یزدانی تشکیل هیئت « اندیشه ورز» پایگاه بسیج راه و شهرسازی در اولین فرصت با حضور کارکنان و بازنشستگان پیش کسوت در عرصه ایثارگری و ارکان پایگاه را خواستار شد و افزود: ارتباط مناسب مدیران با مجموعه بسیج و تعامل لازم، بسیج را کمک حال مجموعه های اداری در حوزه‌های مختلف خواهد نمود و رمز موفقیت هر فرمانده پایگاه، ارتباط موفق با مدیر دستگاه است.

سرهنگ علی ایزدی، فرمانده حوزه بسیج ادارات کل استان هم در این جلسه، پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری را یکی از موفق ترین و شاخص ترین پایگاه های بسیج استان معرفی کرد و گفت: بنا داریم؛ انشاءالله این پایگاه را در سطح تراز کشوری مطرح نماییم.

 مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی را دارای حوزه تأثیر بسیار زیاد در زندگی مردم دانست و گفت: قطعاً باید در مورد این ارتباط زیاد با اقشار مختلف مردم، برنامه‌ریزی لازم نیز صورت پذیرد.

حسینعلی مقصودی یکی از نهادهای تاثیرگذار در این خصوص را بسیج دانست و افزود: امروز به خاطر برخی عملکردها اعتماد مردم به بسیاری از ادارات دولتی به سطح پایینی رسیده است و نهادهایی همچون بسیج می توانند با برنامه ریزی، ارائه راهکارها و ایجاد فضای تعامل بهتر در ادارات، در این زمینه اثر گذار باشند.

 رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی نیز در این نشست، با اشاره به نقش مهم و منحصر به فرد اداره کل راه و ترابری سابق در پشتیبانی فنی و مهندسی از جبهه های جنگ تحمیلی گفت: کارکنان این اداره کل در زمان جنگ، با اعزام ماشین آلات و اکیپ های راهسازی و همچنین کمک های مستمر نقدی و غیر نقدی، هم زمان از سه اداره کل فنی و مهندسی راه کربلا در خوزستان، راه قدس در مهاباد و راه توحید در سیستان و بلوچستان، پشتیبانی لجستیکی و تدارکاتی به عمل می آوردند و تقریبا نیمی از نیروهای راه و ترابری سابق در پشت جبهه ها، مشغول احداث زیرساخت محورهای مواصلاتی مناطق جنگی بودند؛ که متاسفانه، این نقش ویژه وزارت راه و ترابری سابق در دفاع مقدس، طی سال های اخیر بسیار کمرنگ و به فراموشی سپرده شده است.

مجتبی امیری از فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره کل درخواست کرد؛ تا با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به عنوان متولی اصلی جمع آوری اسناد دوران جنگ، نسبت به تبیین این نقش ممتاز و بازنشر این کارکرد مهم، اقدام نمایند.

در پایان این جلسه مظاهر یوسفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید کلانتری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.