شناسهٔ خبر: 95312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی استان:

کاهش تصادفات جاده‌ای ماحصل خدمات مطلوب راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

 پلیس راه سردارمسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اهدای لوح سپاس از همکاری و تعامل سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی استان با پلیس‌راه در جهت برقراری امنیت ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای که یکی از فرامین اصلی مقام معظم رهبری است، تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سرهنگ کمال حسین‌زاده فرمانده پلیس‌راه استان در دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل راه و شهرسازی لوح سپاس فرمانده نیروی انتظامی استان را به وی اهدا کرد.

در این لوح سردارمسعود خرم‌نیا فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خطاب به حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی استان، چنین آورده است: همکاری و تعامل راه و شهرسازی با پلیس‌راه در جهت برقراری امنیت ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای که یکی از فرامین اصلی مقام معظم رهبری است، قابل تقدیر است.

 در این دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گفت: علاوه بر افتتاح ١٠٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و ٢٠ کیلومتر از راههای اصلی در اردیبهشت امسال، برنامه‌ریزی شده ٩٠ کیلومتر از پروژه‌های ساخت و توسعه راههای آذربایجان‌غربی در استان تا پایان سال افتتاح شود.