شناسهٔ خبر: 95439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها انجام خواهد شد؛

ساماندهی سه راهی آبگرم محور ارومیه - سلماس با اعتبار افزون بر ۴۶ میلیارد ریال

آبگرم سلماس.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از ساماندهی سه راهی آبگرم محور ارومیه - سلماس با اعتبار افزون بر ۴۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه یکی از وظایف این اداره کل، ایمن سازی و هموار سازی مسیرهای دسترسی به نقاط گردشگری استان است، اظهار داشت: در این ارتباط  عملیات حذف نقطه حادثه خیز سه راهی آبگرم در محور ارومیه - سلماس و در ۶۵ کیلومتری مرکز استان با مبلغ اولیه پیمان بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال و با هدف حذف نقطه حادثه خیز و توسعه گردشگری منطقه در حال اجرا است.

ارسلان شکری گفت: با اجرای ساماندهی این نقطه دو دهنه پل ۶ متری به طول ۱۵ متر و رمپ های طولی طرفین به طول ۲ کیلومتر احداث خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان در مورد سایر مشخصات فنی اجرای این پروژه افزود: در این پروژه ۴۸ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۱۸۳۲ متر مکعب بتن ریزی، ۲ هزار متر مربع قالب بندی، ۴۷۷۱ متر مکعب اساس و زیر اساس، ۱۶۰ هزار متر مکعب آسفالت، ۱۳۹۷۰ کیلوگرم آرماتور بندی  و ۲۹۶ متر مکعب قطعات بتنی پیش ساخته اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با اتمام پروژه مذکور شاهد تردد روان و ایمن در این منطقه و به تبع آن دسترسی آسان به مکان گردشگری آبگرم باشیم.