شناسهٔ خبر: 95471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

محور هفتکل-ایذه ایمن می شود

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با اقدامات در نظر گرفته شده، محور هفتکل-ایذه در استان خوزستان ایمن می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،داریوش امانی در سومین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی و حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که با موضوع بررسی و تحلیل تصادفات جاده ای در محورهای هفتکل-باغملک-ایذه در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد، اظهار کرد:  شرایط کشور را می بینیم. سال گذشته هر تن قیر را با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری می شد اما امسال هر تن با قیمت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خریداری می شود.

وی افزود: پس از بازدید امروز، گزارش پروژه های محور هفتکل-باغملک-ایذه که در حال اجرا توسط شرکت ساخت و نگهداری راه ها است به وزیر راه و شهرسازی داده شد و مقرر گردید جلسه ای در تهران برای تسریع در اجرای این پروژه ها گرفته و موضوع پیگیری شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: همچنین مقرر شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوززستان در کوتاه ترین زمان گزارش ممیزی از وضعیت ایمنی محور هفتکل-باغملک-ایذه تهیه کند تا هر آنچه نیاز باشد برای ایمن سازی تامین کنیم.

امانی ادامه داد: علی رغم اینکه تعریض جاده در حیطه وظایف راهداری و حمل و نقل جاده ای نیست، کار تعریض ۶ کیلومتر از جاده ایذه آغاز شده و هفت کیلومتر دیگر باقی مانده است.

وی گفت: مقرر شد ادامه کار با بکارگیری ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان انجام و قیر مورد نیاز را تامین شود تا شاهد بهتر شدن و ایمن تر شدن وضعیت محور باشیم و دیگر تصادفی در آن رخ ندهد.