شناسهٔ خبر: 95559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

تسریع در حمل کالاهای اساسی خراسان جنوبی از بندر امام خمینی(ره)

حمل کالا خراسان جنوبی.PNG مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن تاکید بر تسریع حمل کالاهای اساسی و نهادهای دامی از مبداء بندر امام خمینی(ره) به استان از اعزام ۱۰ کامیون ۱۰ چرخ راهداری به بندر مذکور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(خراسان جنوبی)،  اسدالله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تسریع در حمل کالاهای اساسی استانها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور قرارگاه مرکزی تشکیل و متناظر امور استانهاست و در خراسان جنوبی نیز  قرارگاه استانی به ریاست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و عضویت معاون حمل و نقل، سرپرست اداره حمل و نقل کالا،کارشناسان اداره کالا و روسای ادارات راهداری استان تشکیل شده است.
جلال زاده افزود: برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی ۱۰۱۰دستگاه ناوگان حمل و نقل با پلاک عمومی به بندر امام خمینی  (ره) اعزام که از این تعداد ۱۴۸ دستگاه اقدام به بارگیری کالای اساسی و حمل آن نموده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تسریع در این امر ۱۰ دستگاه از ناوگان حمل و نقل راهداری با پلاک دولتی نیز به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده و همچنین اعزام ناوگان تا زمان حمل کامل کالاهای اساسی از بندر مذکور ادامه خواهد داشت .